ALIVE AND SO FREAKING HAPPY

Ma lubasin iseendale, et proovin iga paari päeva tagant kirjutada, sest nii palju on juhtunud juba, et nädala pärast oleks seda kõike raske sõnadesse panna. Ja selleks ka, et mu vanemad ja sugulased saaksid mu elu kohta lugeda ja veenduda, et minuga on kõik korras! Alustan siis klaassikast, lennud läksid hästi, Etihad on super lennufirma, millega lennata. Selline luksus lihtsalt- oma ekraanid,pult, magamiseks sokid, tekk, padi, hambahari,hambapasta ja lisaks veel luksmenüü! Hästi elame! Viimase lennuga läks natuke paanikaks, kuna pidin lennujaama vahetama Bangkokis aga lend hilines ja oiii kus ma põletasin kaloreid, kui tegin elujooksu selles kuumuses! Umbes kesköö paiku jõudsin Chiang Maisse ja pidin võtma tuktuki, et bookitud hotelli saada. Otsisin ja otsisin võimalikult head hinda, et pääseda lennujaamast ja lõpuks sain mingi kastika laadse vennaga diili, kes ütles mu näidatud aadressi peale "yes, yes!". Paar tüüpi hüppas veel peale ja muidugi olin mina viimane, kes sinna jäi. Ja siis me otsisime mu hotelli tund aega selle tüübiga. Mainiks ära, et ta ei osanud inglise keelt. Lõpuks oli ta pissed off ja "sorry,sorry" ja ma pakkusin välja, et lähen otsin üksinda seda.  Viimaks päästis mind andmeside ja Google Maps ja kui selle järgi seisin selle maja ees, siis juba arvasin et sain tünga ja sellist hotelli pole olemaski. Aga miks panna hotellile suur silt, kui piisab umbes 12 suuruses fondist esiukse peal. Tore seiklus oli üksinda öises Chiang Mais. Magasin 3-4 tundi ja hommikul võtsin suuna bussijaama, et võtta kohalik buss Paisse, mis on umbes 4-5 tunni kaugusel Chiang Maist ja ümbritsetud mägedega. Netis olid vist valed ajad, sest mingit kohalikku bussi ma ei leidnud. Mu sõber Andres arvas et see kohaliku bussi olematus otsustati mu blondi välimuse järgi. Aga kes seda nüüd teab. Võtsin lõpuks minivani, mis pidi hull ropsibuss olema, sest tee mägisesse Paisse on ainult kurvid-kurvid-kurvid ja segased roolikeerajad. Ma ei tea...ei taha siin badassi mängida aga ma jäin magama päris mitu korda.  Nii juhtub kui olla lõbustuspargi fänn. Kaks venda ropsisid oma kottidesse samal ajal. :D
4 tundi hiljem jõudsin maagilisse Paisse ja ma üldse ei ilusta seda kohta. See koht on lihtsalt imeline.  Väike Põhja-Tai küla, kõik on jalutuskäigu kaugusel. Tõeline backpackerite koht ja igalpool on selline hipilik vibe. Ma tunnen end koduselt.  Otsustasin tsekata SpicyPai backpackerite hosteli, mainiks ära, et see asub "linnast" väljas ja kohale jõudes kui sain vastuse "Sorry, we are full" mõtlesin küll, et "damn it annika, miks sa ei bookinud ja otsustasid olla lahe ja spontaanne". Asi lahenes, sest nad skeemitasid ja ma sain toa, vabandust, voodi toas kus on veel 26 inimest. Jep, saan tõelise backpackerite kogemuse.  Kohe tutvusin lahedate inimestega, kolasin natuke üksinda linna peal ja tagasi tulles tutvusin uute tüdrukutega, kellega liitusin, et avastada Pai kanjonit. See on üks must-do siin Pais ja meie valisime päikeseloojangu aja! Appppi mis vaated! Seal ronimine oli veits ohtlik ja mu kaks uut sõpra jäid istuma ja ma läksin üksi edasi kolama. Tee peal juba sain 3 erineva tüübiga tuttavaks ja ühega otsustasime hüppepilte teha. Sorri emps, see tundus lahe mõte siis ja noo pilti vaadates on siiani! Mõnusalt tolmune oli peale seda trippimist olla ning tore uudis ka see, et siin pole sooja vett. Külma dušši võtsin kui backpackeri kogemust. Sellist luksust nagu hammaste klõgistamine ma omale lubada ei saa, kukuvad veel välja. :D   Kanjonist tagasi tulles sain hea tai toidu kogemuse. Mul on nii hea meel, et mul on tekkinud ühe (!) päevaga nii palju sõpru ja nad on nii palju nõu andnud mida teha ja kuhu minna. Tõeliselt lahe on olla koos inimestega, kes mõtlevad samamoodi. Osad reisivad siin juba paar kuud, mõni aasta. Naljakas, et mu suurim hirm oli see, et äkki ma ei leia omale kambajõmme, mitte see et minuga midagi juhtub. See oli aga viimane asi mille pärast muretseda. Kõik on Su enda teha!
Õhtu veetsime lõkke ääres umbes 20 backpackeriga ja nii palju nalja sai. Oiii, ja ma mainin ka seda, et jõin ühe õlle. Päris hull eks :D  Jep, 5,5 kuud ilma alkoholita on läbi. Aga backerina reisimine ja õhtused peod käivad omavahel kokku. Mul on oma õpitud kogemus ilma alkoholita käes ja seda kõike, mis ma selle ajaga õppisin, ei unusta ma iial. Tean kes olen ja sain aru, et ilma alkoholita elu on täpselt sama hea. Või isegi kohati parem.  Unustasin ka mainida, kui odav kõik on. 20 bahti värsketest puuviljadest smuuti.. See on siis 50 eurosenti umbes. Healthy lifestyle, here I come! Mu majutus maksis 3 öö eest 12 euri.. Kohalikust kultuurist veel nii palju, et inimesed on siin tõesti heatahtlikud ning mul on vaid häid sõnu öelda selle riigi kohta! Plaanis on mul veel kokandustundi minna (jah-mina!!), elevantide parki ( seal koheldakse neid õiglaselt, mitte ei tehta turistikate moodi) ja siis tai mažaasi ning joogat nautida. Siin on lihtsalt niii palju avastamist!
 Lõkke ääres sai ka kamp kokku pandud ja homme läheme koopaid avastama, mis asuvad kurviliste teede ja 26 km kaugusel. Ma sain ühe tüübiga diili, et ma istun ta taga. :D Ma ei julge sõita ise rolleriga, homme natuke harjutan, sest pean seda tegema varsti, aga vaadates seda liiklust siis jah.. Nüüd on aga juba öö, osad tuduvad, uued Aussie kutid lärmavad ja mina olen endiselt jetlagis  ja ei mõista mis kell või päev on. Aga ühte asja ma mõistan. See on eluviis, mida ma tahan jätkata ja ma olen tõeliselt õnnelik.  Tahtsin Teieni tuua oma mõtted ning iga tagasiside on oluline minu jaoks!! :)  Ma ei tea kas järgnevad postitused tulevad nii sisurohked, aga olge armsad ja öelge, kui palju tahate kuulda ja siis tean, millele tähelepanu rohkem juhtida! Loodan et saan oma mingi režiimi tagasi ja homme siis juba koobaste avastamine! Saadan palju päikest Teile!!!
***
English text comes when I have a little bit more time!

12 kommentaari

1. Issand, loed ja ahhetad! Tahan ka!!! Aga nii-nii kihvt, naudi ja kirjuta aga kui aega vähegi saad! :)

VastaKustuta
  2. Niiii niiii niii vinge on seda lugeda! Palju vingeid kogemusi Sulle!

3. Nagu Louis (youtube Fun For Louis, äkki oled kursis:)) ütleb - Enjoy life and live the adventure!

4. appi mu tulevikuplaani kindlasti kirja selline seiklus!!!! ja eks see hull maailmaavastamine vahetusopilaste kiiks ka ole vist. ise endiselt vahetusaastal aga mõtted liiguvad juba tuleviku reisude peale!!! mega vinge ja naudi ja ootan põnevusega, mis järgmiseks!!!

Vastused
    1. Ja soovitan! Aasia on soodne, põnev ja täis imelisi kohti!! Ja ma mõistan Sind, ma juba planeerin järgmist trippi, ise olles vaid 3 päeva tripil :D

Kustuta
  5. Mul on niii hea meel et sul läheb ülihästi kallis Annu! Saadan palju-palju armastust sulle sinna kaugele sõbrapäeva puhul(L)