ESIMESED EMOTSIOONID #EUROTRIP2017

Me oleme vaid 5 päeva teel olnud, kuid selle aja jooksul nii palju teinud/näinud, et tunduks nagu oleks trippinud juba nädalaid. Siiani on kõik väga hästi sujunud ja seda õnne on kuidagi eriti palju olnud. Alustame siis Eestist, kui kõigepealt võttis meid peale üks tore vanem mees, kes ikka muretses kas me oleme piisavalt valmistunud, kas pipragaas on ikka kotis, kas ikka numbrimärkidest teete pilti jne jne. Temaga saime Pärnuni ja sealt edasi koheselt võttis meid peale üks Nigeeriast pärit mees oma lapsega, kes elab Lätis ning kelle juhtimisoskused olid ikka alla igat arvestust. Ta käis Tallinnas autot ostmas, vähemalt nii palju purssisime seda inglise keelt temaga, et sellest aru saada aga see auto oli omadega nii otsakorral et ta vahepeal peatus ja pistis pead kapoti alla. :D See laps seal tagaistmel peksis ja näpistas mind, seega me mõlemad ootasime seda Riia ristmikku juba pingsalt, sest sellest auto kärsahaisust oli ikka korralik peavalu. See tüüp pani meid maha keset kiirteed ja ma veel ütlesin et see inimene kes meid siit peale võtab peab ikka eriti hea inimene olema ning nii kui pöidla tõstsime, auto jäi seisma ja sõitis otse Kaunasesse! See mees oli Eestis töötav leedukas ja need tunnid möödusid super kiirelt, sest tal oli hea inglise keel ja me pidasime maha ägedad vestlused. Viis meid veel hosteli ette ära ja esimese öö veetsime Kaunases. Eelnevalt sõitsime ühest ägedast hispterbaarist mööda ja siis ütlesin Kadrile et siia tuleme chillima! Läksime sinna ja seal tagaaias oli käimas filmiõhtu ja oh üllatust, film oli BFMi tudengite poolt tehtud ja ühtlasi ka Kadri sõbrad. Kui pisike on ikka maailm!
Järgmine päev ootas meid ees suur ja lai Poola ning eesmärk oli jõuda Krakowi, mis asus 680km kaugusel. Esimese autoga saime edasi 10km ühte bensukasse, järgmisena saime peale rekkale, kus Kadri pikutas seal voodis ja mina proovisin inglise keelt purssida juhiga. Kui me ütlesime rekkajuhile, et tahame Krakowi jõuda siis ta naeris meid välja. Ta vist ei teadnud kui sihikindlad me oleme. :D Ta pani meid maha keset Poola kiirteed ja me reaalselt mõtlesime et siia me jääme, kuid see õnnepilveke oli vist meie kohal jälle, sest nii kui pöidla tõstsin, üks kaubik peatus. Ta puterdas et ma oma seljakoti kaubikusse paneks ja seda ma tegingi aga ma ei sulgenud ust korralikult ja kui me sõitma hakkasime, siis see lendas pauguga lahti. Ja see uks enam ei sulgunud. Alguses me mõlemad Kadriga ei suutnud naeru kinni hoida aga peale ühte minutit nikerdamist läks asi veits tõsisemaks ja me mõlemad mõtlesime et mida hekki me teeme. 😃 See mees oli lõpuks higi ja tavotiga kaetud ja peale 5 minutit nikerdamist saime ukse kinni ja ma mõtlesin vaid et kui hea inimene lihtsalt, jääb keset kiirteed seisma ja mingi tsikk lõhub ukse ära ja ta jäi megahappyks ja ütles vaid "no problem"! Ta ei rääkinud sõnagi inglise keelt ja olenemata sellest, viis meid teisele poole Varssavi ära ja ma andsin tänutäheks Eesti šokolaadi talle! Käisime kiirelt söömas ja kell oli juba 6 läbi, seega hakkasime Krakowi poole hääletama. 5 minutit seismist ja saime auto peale, kes jälle ei rääkinud väga inglise keelt, kuid läks Krakowi ja viis meid hosteli ette ära. Poola inimesed on lihtsalt nii sõbralikud ja mul on nii hea meel, et võtsime selle hääletustripi ette, sest tänu sellele siiamaani mu usk inimestesse on vaid kasvanud. Kui Eestis kõik mu sõbrad ütlesid, et me oleme hullud ja see ikka nii ohtlik, siis nüüd saamegi tõestada vastupidist. Kindlasti on olemas halva kavatsustega inimesi, nagu ikka igalpool maailmas, aga kui olla ise ettevaatlik ja mitte naiivne, siis ma ei näe põhjust, miks peaks backimine olema riskantne ükskõik mis riigis.
Krakow. Kuna me bookime oma majutust vaid paar tundi ette, siis meie üllatuseks oli saadavus suht nullilähedane, seega esimese öö olime mingi 8km kesklinnast ja no täielik Õismäe hood. Pärast saime teada, miks kõik oli välja müüdud- pikk nädalavahetus(mingi püha) ja 2 suurt kontserti (Linkin Park ja keegi teine). Ehk siis meil polnud järgnevaks päevaks majutust, aga jällegist õnnepilveke hõljus me kohal ja Kadri hommikul esimese asjana silmi avades vaatas majutust ja 2 kohta kesklinna hostelis oli vabanenud ja ta ise ka ütles, et tal pole elu sees käed nii kiirelt trükkinud! Avastasime Krakowit, saime selgeks vähemalt ühe poola sõna (lody-jäätis), sõime kohalikus kodurestoranis ,proovisime Poola õlut/veini ja siis täiesti suvalt otsustasime sinna kõige suuremasse/kuulsamasse kirikusse sisse põigata ja järgmine hetk mingi mees juhatas meid seisma seina juurde, kuna pruut tuleb koheselt. Me mõlemad ei saanud aru, et kas see on mingi etendus või misasja aga järgmine hetk hakkasid mingid pruutneitsid kõndima creepy kirikumuusika saatel ja nüüd võib siis bucketlistist maha kriipsutada pulma crashimise!  Oleks ikka pidanud küsima, et kus pidu toimub. 😃 Aga pidu me saime, sest õhtul otsustasime pub crawli ehk pubirallit teha, mis oli mu elu esimene. Tutvusime hostelis ühe Aussie tüübiga ja seadsime sammud linna. Mul pole vist juba pool aastat nii lõbusat väljaskäimist olnud! Nii paljude uute inimestega sai tutvutud ja naeran neid naljasid veel pikalt! 😁 Paar tundi sai magada ja loivasime end linnast välja ja me isegi ei viitsinud maantee äärde kõndida ja tegin nalja, et ah suva ma viskan korra pöidla üles ja oh üllatust, auto jäi jälle koheselt seisma. See vedamine tundub juba kahtlane või siis lihtsalt inimesed ongi niii sõbralikud ja heatahtlikud ning peale seda viite päeva usun 100% seda teist varianti! Jällegist, inglise keelega oli asi kehv aga ta viis meid Slovakkia piirile, mis oli tema sihtkohast päris kaugel!
Slovakkia.  Nii me siis seal seisime, mägedes tühjuses, ise vaid naerdes, sest meil mõlemal oli veits kehv olla ja need viimased 100km kurvilisi teid ei teinud asja paremaks. 😃 Sealt saime 4 erineva autoga Popradi, Slovakkia väike linnake, mis oli me järgmine sihtpunkt. Jälle, pooled juhid ei mõistnud inglise keelest mõhkugi aga naeratades näitasime kaardil sihtkohta ja purssisime ka vene keelt peale ning niiviisi me lõpuks siia jõudsime. See koht on nii mõnus et otsustasime koheselt bookida ühe öö lisaks. Sellepärast ongi hea spontaanselt reisida, sest kui mingi koht meeldib, siis saad jääda kauemaks. Eile sõitsimegi rongiga väiksesse mägikülla, kust võtsime cable car-i 1751m kõrgusele ja lihtsalt imetlesime ja nautisime neid vaateid. Tahtsime ka minna tippu ehk 2634m kõrgusele, aga kahjuks olid piletid välja müüdud. Terve aeg siin olles oleme vaid mõelnud, kui idülliline see koht on ning kui lahe oleks siia talvel lumelauatama tulla.  Kes plaanib suusareisi talveks, siis Tatramäed ei valmista pettumust! Minul on see koht juba igatahes talvereiside listis. Mitte küll see aasta, aga kindlasti tulevikus!
Täna ma ärkasin kell 6 kuke kiremise peale ja mõtlesin et ideaalne aeg emotsioonide kirja panekuks, sest see koht on selline rahulik ja siin on ka mul aega. Varsti läheme veeparki, mis on Popradi üks põhikohtasid ja saab üle pika aja torudest alla lasta. 😃 Meil on siin korralik paksukeste suvelaager olnud, jäätist iga nurga peal puginud aga eile õhtul isegi tegime veits trenirovkut ning arvesse läheb ka rongi peale jooksmine ja sellest ikkagist ühe minutiga mahajäämine! Täna kulutame siis neid jätsikaloreid pommi hüpates ja 30 kraadiga päevitades!  Lõunal aga võtame suuna Slovakkia pealinna Bratislavasse! Selle linnaga meenub mul vaid Eurotripi film nagu vist paljudel.  😃 Päris pikk postitus tuli ja kõik kes lõpuni viitsisid lugeda, andke teada kas peaksin jätkama, mul on motivatsiooni vaja, eriti kuna blogin telefonist! 😃 Pildimaterjaliga on nii, et kuna mul arvutit kaasas pole, siis sellega on vähe keerulisem lugu, aga kui kuskil hostelis arvutisse saan, jagan seda kõike ka siin! Aga instagram on aktiivne --> annikavokksepp.

8 kommentaari

1. Lahe trip! Paljulubav algus. Bratislavast niipalju et esimene kord kui seal käisin siis mõtlesin et maailma kõige nõmedam linn aga kui teinekord pikemalt vanalinnas odavat õlut rüüpasin siis leidsin selle õige vaibi. Oliver k

Vastused
    1. Me siis proovime ka seda kohalikku õlut rüübates selle vaibi leida! 😉

Kustuta
  2. Palun jätka, väga põnev on lugeda :)

VastaKustuta
  3. Täitsa vahva lugemine :)

4. Väga vahva postitus oli, tahan kindlasti veel nendest toredatest seiklusest kuulda!
    Palju edu ja lustimist!

Kelly

VastaKustuta
  5. My partner and I stumbled over here coming from a different web address and thought I might as well check things out. I like what I see so i am just following you. Look forward to looking at your web page yet again. all of craigslist

6. tarung ayam
    Info Selengkapnya hubungi : BBM: BOLAVITA, WeChat: BOLAVITA, WA: +6281377055002, Line : cs_bolavita, Livechat : www.bolavita.site