Eurotrip'13 - CORFU

Selle saare nimi võiks olla paradiis, sest siin on lihtsalt niiiii hea olla.
Meie kodurand.
Kui olime neljapäeval hilja õhtul hotelli jõudnud siis rõdul olles saime kiirelt aru, et siin on too good to be true. Aias kasvavad meil mandariinid, sidrunid,laimid ja viinamarjad. Perfekto! Meie hotell on rannast 5 minuti kaugusel ja natuke mäe otsas, seega vaade on meil hea.
Hotelli aed
Esimene päev tutvusime oma piirkonnaga ja tegime hommikuujumise meres. Istusime rannabaaris mitu tundi ja lihtsalt tsillisime.. üle pika aja oli päris hea nii olla. Varjus oli hea..
Teise päeva hommikul läksime parasailingut tegema! Issand kui tuus see oli! Kuna ma see suvi langevarjuhüpet tegema ei jõudnud, siis leppisin sellega ja jäin väga rahule! Ostsime ka pildid niiet varsti saab neid ka näha.
Edasi tsillisime oma hotelli basseini ääres, aga kuna mina ega Rainer pole väga inimesed, kes lihtsalt istuks ja päevitaks siis suundusime Corfu linna, kus kolasime ringi. Päevitamine on suht võimatu, sest väljas on lihtsalt nii kuum. Ainult pensionärid on need, kes terve päeva peesitavad ja lamavad. :D
Natuke kuum..
Corfu linn

Niiii numpsik Vespa

Bussiliiklus on siin okei, natuke kihutavad ja sõidavad hulljulgelt, aga nende liikluskultuur on väga erinev Eesti omast. Igaüks sõidab nii nagu tahab ja signaal on põhiline. Ega Itaalia ja Hispaania paremad polnud. :D
Eile sõime maailma parimat pitsat! Itaalia pitsameistrid peaksid valvel olema, Kreeka jõuab järele! Peale igat ampsu mõtlesime, et kas tõesti on see võimalik! Suurepärane teenindus ja õhkkond, niiet mingi päev lähme sinna kindlasti tagasi!
Täna vallutasime Corfu kõrgeima tipu- Pantokraatri ja avastasime saart. Hommikul rentisime omale rolleri kaheks päevaks ja sõit võis alata. Kurvilised mäed ja järsud mäkketõusud ning suurepärased vaated..
Pildid räägivad enda eest.
My signature photo from our trip :)

Sõitsime edasi Sidarisse, mis on kuulus oma kaljude ja koobaste poolest. Ujusime ühest ka läbi, pärast nägime suurt silti - Danger! No swimming! :D Kaljult hüppamist ka teha ei saanud, sest igapool olid sildid, et see keelatud.
Oeh... see koht oli lihtsalt superilus...

Edasi võtsime oma suunaks linna Paleokaritsa ning ekslesime mägedes, nautisime vaateid ja tegime peatusi, et vahepeal natuke viinamarju kellegi aiast laenata 😊
Rolleriga nendel kitsastel tänavatel oli palju kergem liigelda kui autoga.
On the road..
Paleokastritsa
 See päev oli suurepärane! Prillirant on näos super, pepu ja põlved on valusad rolleri seljas istumisest, aga süda on õnnelik ja rahul!
Edasi avastame saart, proovime külastada Euroopa suurimat veeparki Aqualand ja puhata, sest siiamaani oleme kogu aeg lennus olnud.
Palju päikest Teile siit paradiisist!