Eurotrip'13 - ROOMA

Raske on panna sõnadesse Rooma ilu ja võlu.. See on linn, mida lihtsalt peab nägema, et mõista seda võimsust ja suurejoonelisust. Seal ringi jalutades on Rooma ajalugu tunda iga nurga peal ja nende suurepärased ning geniaalsed ehitised ei jäta kedagi külmaks. See on linn, mis paneb ahhetama ja võtab sõnad suust.
 Need 2 päeva olid seal suurepärased ja möödusid liiga kiiresti. Nägime õnneks üllatavalt palju, sest esimene päev panime natuke tempot peale. Teine päev külastasime Colosseumi ja Foorumi seestpoolt. Mõlemal päeval oli kraade üle 30, niiet võite ette kujutada kui läbi me lõpuks olime.
 Mõeldes tagasi Itaalia peale, siis usun, et me suutsime võtta maksimumi sellest riigist. Nautisime ehtsat Itaalia toitu ja veini ning meelelahutust ja saime osa Rooma ajaloost.
 Esimene päev jalutasime nii palju vaatamisväärsusi läbi kui võimalik.Ma armusin Rooma arhitektuuri, sest see on segu nii paljudest erinevatest stiilidest ja kõik sobib omavahel nagu valatult.
Trevi purskkaev. Sinna sai ka münt visatud, sest sellega kindlustad Rooma tagasituleku.

Pantheon
Vaade Foorumile.
Oma õhtuöögi saime veedetud suurepärases restoranis! See valik oli kümnesse, sest toidud viisid keele alla ja ei puudunud ka kitarrimäng ning ehtne Itaalia meelelahutus! Like a dream.
Kui lähete Rooma, siis ostke nii palju muuseumi pileteid varem ära kui võimalik. Järjekorrad on mitmetunnised! Meie ei saanud raisata oma pisikest aega järjekordade peale, seega ostsime Colosseumi eest ühelt reisibüroo esindajalt tuuri, mis maksis 26 € ja sisaldas Colosseumi ja Foorumi tuuri koos giidiga. Internetist ostes või siis piletikassast saab palju soodsamalt, aga järjekorrad olid igapool metsikud.
Colosseumi sisemus
 Nagu me giid ütles, siis Rooma rahvas oli julm, aga geniaalne, sest nad lõid 10 aastaga nii suurepärase ehitise ja ainult meelelahtuse jaoks.

Terve aeg oli väljas üle 30 kraadi ja ainult päike. Eestlase jaoks ikka liiga harjumatu :D Teine osa me päevast oli Foorumi külastus. Kunagi seal eksisteerunud võimsatest ehitistest on nüüdseks järgi vaid varemed..
Me päästeingel- mägedest tulev vesi!
Enne Corfule minekut nautisime veel Itaalia pitsat ja lasanjet!
 2 päeva on ilmselgelt liiga väike aeg suursuguse Rooma jaoks aga me andsime endast kõik, et seda suurt muusemit näha. Kahjuks me ei jõudnud Vatikani, millest mul on nii kahju, aga pigem me jätsime rohkem aega, et tutvuda Colosseumi ja Foorumi sisemusega. Ja me ei kahetsenud.
Nüüd on põhjust tagasi minna, et näha ka Sixtuse kabelit ja Vatikani muuseume.
Seniks aga naudime Corfut, mis on Paradiis. :)