Eurotrip'13 - Bremen

Day 1
Jõudsime kenasti Saksamaale ja saime kesklinnas mu vahetusperega kokku, keda ma polnud üle kolme aasta näinud! Tõeliselt äge taaskohtumine ning õhtu lõppedes mõistsin, et peaks tihedamini neid külastama! Nende nägemine tegi mind nii õnnelikuks. :) Alguses olid mul kõik keeled segamini, kuid õhtu lõppedes tuli saksa keel juba ladusamalt. :)  Läksime sööma ühte Itaalia restorani ning üle pika aja sai ka Saksamaa õlut juua.
Peale maitsvat õhtusööki suundusime Bremeni jõe äärde, kus siis on nii-öelda põhitänav erinevate söögikohtade ja kokteilibaaridega.
Käisime veel ühes kokteilibaaris ja sisustasime õhtut. Kahjuks pidime õhtul mu perega hüvasti jätma. Neil on juba plaan tehtud, et kevadel tulevad Eestisse, niiet varsti kohtume taas! :)
Edasi tsillisime Raineriga linna peal ja enne südaööd läksime lennujaama. Sel õhtul oli väga palju melu linnas, sest südaööni oli ööshopping ja mingid kontserdid leidsid samuti aset.
 Kusjuures, peale esimest lendu, raskete kottidega mööda linna trippimist ja peale ühte ööd lennujaamas mõistsime, et thank god see Corfu laev kulukas oli! Saime aru, et see rongidega liiklemine mööda Euroopat ja rongides magamine jne oleks olnud lihtsalt nii väsitav. Lennukitega liiklemine mugavam ja kohapeal on rohkem aega, et linna ja kultuuriga tutvuda.
Saksamaa oli meil kiire vahepeatus. Edasi lendasime juba Barcelonasse ning järgmisest postitusest saab lugeda Barcelona kohta :)