DREAM AWAY

Ma olen oma postitustega endiselt Laoses ja kuna me peatusime Luang Prabangis, mis oli piltide jaoks visuaalselt ideaalne siis pidin ikka natuke rohkem klõpsima. Valge-sinine kombo majadel on mu lemmik sellest ajast saati kui avastasin väiksena Santorini, kuhu ma kahjuks siiani pole jõudnud. See tripp sinna oli peaaegu et soolas kevadel, aga otsustasime Maroko kasuks, kuid on mida oodata vähemalt! Sain oma valge-sinise kombo hoopis Luang Prabangist kätte, mis küll pole Santoriniga võrreldav aga you get my point. :D See must kleit on mind teeninud vahelduva eduga juba paar head aastat ja see on ostetud Primarkist, kui ma Barcelonas olles esimest korda sellest kuulsin ja avastasin kui odav see oli. Sealt saab tavaliselt vaid basic asju, küll vahel ka huvitavaid leide. Kui sinna õhtul minna, siis on korralik kaltsuka/laada tunne. Kes Primarkis on käinud, siis teab millest räägin. :D Igatahes hea kleit on- ei kortsu ja sobib igasse olukorda (ka backpackimises).
Meie reis hakkab varsti lõppema ning otsustasime viimased päevad veeta Sihanoukvilles ja lõpuks ka merd näha. Kui keegi arvab, et me oleme hullult researchi teinud ja sihtkohtasid planeerinud siis ütleks et asjad on väga vastupidised. See otsus siia sõita tuli üleeile õhtul, kui travel agencyd hakkasid oma uksi sulgema ja me olime nagu peata kanad, sest ei suutnud välja mõelda kuhu minna. Korra juba olime valmis pileteid Koh Rong Samloemi saare peale ostma, mis on selline n-ö paradiisisaar aga uurides natuke rohkem kui vaid piltide vaatamine googles, saime aru et seal puudub internet, majutus meie eelarvele ning ka igasugune transport. Kambodža on natuke maha jäänud kui võrrelda Taiga. Siin on sellised tühjad rannad ja betoonseinad. Võtsime bussipiletid siia linna, sest saame siit ilusti rolleri rentida ja randasid avastada ja hotelli bookisime siia tee peal olles. Jah, just nii planeeritud me tripp ongi. Peaks vist majutuse homseks ka bookima, siiani pole seda teinud. :D Hea asi selle viimase hetke bookimisega on see, et saad väga häid diile. Tuba 5 tärni hotellis, mis muidu on maksumusega 200, võid vabalt saada alla 50 euri. Not bad at all! Aga see kõik toimib vaid low season ajal. Jaanuaris enam sellist asja naljalt ei leia. Halb asi võib olla see, et valikut on vähem, aga kui pole väga pirts siis leiab miskit ikka. Kuna ma olen viimased 3 päeva haige olnud, siis pole suurt väga avastanud, aga tegime mõnusa circuit treeningu rannas (ma ei tea kuidas see aitab küll haigusest lahti saada haha) ja siis vaidlesime Kambodža politseiga, kes meid lihtsalt kinni pidasid ja küsisid: "kas sul raha on?". See oli esimene küsimus! Me mõlemad oleme varem Aasias reisinud ja selliste olukordadega kursis, seega tuleb lihtsalt teada oma õigusi ja saada aru et see on korruptsioon. Hotelli juhataja ütles, et nende kuupalk on 81 dollarit ja kui nad peavad 50 turisti kinni ja 20 hirmuga maksavad, siis pool lisapalka juba käes. Nii ta kahjuks on. Olukord lõppes sellega, et sõitsime minema ja teame nüüd kellaaegasid millal seda ristmikku vältida. Rohkem Kambodža seiklustest juba järgmine kord!
***
I'm still in Laos with my blog posts but this country offered so much! Can't mention that the city Luang Prabang was visually perfect for photos and I had to use my opportunity! Blue-white houses are my favourite because it reminds me of Santorini, which has been my dream destination since I was like 14 and discovered that island. Anyways, I still haven't made it there but at least I have something to wait for! I almost got that Santorini feeling when I was standing in front of that house, almost! :D  But talking about that dress, it has served me for many years and I got it from Barcelona when I first time ever entered to Primark store. I even didn't know that such cheap store exists. :D Well, anybody who knows about it, knows that if you go there in the evening, it's like a second-hand shop because everything is on the floor. It's good to buy some socks and basic stuff from there, but I've found some nice pieces too.  Anyways, it's a good dress- it doesn't crinkle(backpacking heaven) and perfect for any occasion.
Our quick spontaneous have-to-kill-some-time trip is almost in the end. Last days in Cambodia and off we go to Australia. We decided to spend our last days in Sihanoukville and at the beach relaxing (doing CV-s, finding a home and a job and other relaxing things) so we came here. Our travelling is quite in a last minute and when I say it- I mean it! We decided our trip here only minutes before travel agency was closing because we just couldn't decide what to do (lack of research). :D We almost were ready to buy tickets to one of the paradise islands-Koh Rong Samloem-but when we did a bit more research than just looking pictures from google, we quickly understood that this place don't have any wifi ( what we need the most), any hotels for our budget and almost any transport. So we had to skip that, instead of this we are exploring different beaches around Sihanoukville. Because of my illness, we haven't explored that much, instead of this we did a hard circuit workout and dealt with Cambodian police. It is hard to be a tourist here, because they will just stop you and ask for money. We started to argue and then they wanted our licence but we were just told that our scooter don't need a licence and it ended up us driving away and just avoiding that roundabout. We both have travelled in Asia before and are aware of those situations but corruption is a big thing here and you just gotta know your rules. But more about our Cambodian adventures in next post!