TRAVELLING IS ALWAYS A SOLUTION

Kõigepealt tahaksin öelda maailma kõige suurema AITÄH eelmise postituse toetuse eest!!! Isegi sünnipäeval ei piiksunud mu messenger nii palju! :D Saime vaid motivatsiooni juurde oma seikluseks ja küll see situatsioon laheneb!
Kõik kes mind tunnevad, teavad et ma ei jää nurka konutama ja halama. Hoopis ostsime juba nädal aega tagasi lennupiletid uude riiki. Kunagi mainisin ka siin, et me seadsime eesmärgi külastada sel aastal 5 uut riiki,  kus kumbki käinud pole ja kuna viisat pole, siis teeme hoopis ühe Aasia seikluse. Tervitused Laosest, kuhu juba eile hommikul saabusime!!! :P Meie sõelapõhjale jäid siis Laos ja Kambodža, sest nad on kõrvuti, põnevad ning rahakotile sõbralikud kuna proovime oma eelarvet nii maas hoida kui võimalik. Kuna me oleme nagunii Aasias kinni hetkel, siis las juba avastame uusi riike sest hinnatase on enam vähem sama. Lihtsalt lennupiletid on ekstra.
Me veel ei tea kui kaua siin tripime, loodetavasti 3 nädalaga saab viisa korda ning saame lõpuks Austraalia poole minna. Me mõlemad ootasime õhinaga juba seda, et saaksime jälle oma kodu, oma voodi, oma tehtud õhtusöögid jne aga elu ei lähe alati nii nagu plaanid. Suur aitäh läheb ka ühele Eesti tüdrukule, kes aitas meid välja pagasiga! Ma ju pakkisin Austraalia ilma järgi oma kohvri ehk seal hetkel kevad ja uskuge mind, siin temperatuur alla 30 ei lange. Seega me tripime praegu ringi vaid seljakotiga ja ülejäänud pagas on Kuala Lumpuris.
Pildid pärinevad Malaisiast, Penangist, kuhu trippisime 3 päevaks. Teate miks? Sest mu peika käis seal 2 nädalat tagasi tuttavate kokku saamas ja unustas oma päikeseprillid sinna. Väga hea oli bussis loksuda 4-5 tundi, et need raybanid ikka kätte saada. :D See oli küll üks peamisi põhjuseid miks sinna läksime aga tegelikult tahtsime ka Kuala Lumpurist välja saada natukeseks. Peatusime Penangi siis n-ö pealinnas ja seal asuv üks linnaosa on tuntud oma streetarti poolest ja no tõesti, megalahe oli! Penang on põhja pool asuv saar ning seal on ka väga palju ilusaid randu. Hetkel on enamus Aasia riikides vihmaperiood ja ka low season siis rannad on suhteliselt tühjad ja sinist taevast väga ei ole aga vihma nagu ka näinud pole, rohkem selline hall ilm lihtsalt ja 30-35 kraadi. :D Penangis avastasin ka, et neil on uber!!! Ja teate kui odav see oli! Sõitsime randa 30 min ja arve oli 3-4 eurot! :D Kuala Lumpuri tagasi minnes enam isegi taksode poole ei vaadanud, mis on samuti soodsad (järgmises postituses rohkem KL-st) aga Uber on lihtsalt palju kvaliteetsem, autod puhtad ja juhid viisakad. Laoses Uberit pole, seega täna hoopis rendime rolleri ja lähme avastame pealinna ja selle ümbrust. Loodame ka kuskilt leida interneti telefoni, lennujaamas tahtsid nad selle eest ikka ulmelist hinda. Instas ja snapis saab siis silma peal hoida me seiklustel! :P
***
First of all, BIG THANK YOU to all my friends for the support! Seriously, I even did'nt got that many texts on my birthday. :D We are really motivated and ofc we won't moan about it forever. Instead of this, we will stay positive and do what we love to do- travel! Our one of the new years resolutions were, that we wanna travel together to 5 new countries and now it is the best time to do it because my boyfriend don't have a visa so we are stuck in Asia. Why not then to discover new countries? So hello from Laos, where we got yesterday morning!!! Our plan is to visit Laos and Cambodia and hopefully soon everything is alright with visa and we can start a new chapter in Australia, but right now we can't do anything about it, so we just gotta discover new countries. We chose these countries because they are interesting and also cheap because we are trying to keep our budget as down as possible.
Before travelling here, we visited an island in Malaysia called Penang. We stayed in Georgetown and it's known for street art and damn how awesome it was! This island is also known because of it's beaches but right now it's a low season almost everywhere in Asia, so the beaches are quite empty. We also discovered in Penang that Malaysia has an Uber!! Damn how cheap it was, 30 min drive to the beach cost us 3-4 euros. Enough of the talk now, because it's time to discover Laos! We will rent a scooter and discover capital and it's surrounding. :P