NEW BEGINNING

See tunne, kui Sul on terve blogipostitus valmis ja millegipärast blogger ei salvestanud ja kõik on kustunud.  Best.  Feeling.  Ever.
Olen blogist natuke aega eemal olnud aga seda seepärast, et viimased kaks nädalat olen igapäevaselt tööl olnud. Proovin ajas tagasi minna ja kõik siia kirja panna! Nüüdseks olen mõlemast töökohast loobunud ja nautinud vabu päevi ja seda kõike seepärast, et eelmine esmaspäev sain kõne Superdry'st kuhu olin kandideerinud kuu aega tagasi visual merchandiseriks ning nad kutsusid intervjuule. Ma olin selle täiesti ära unustanud juba. Selle kõigega sai natuke nalja ka. Pärast kahte korda intervjuust loobumist, kuna töökoht asub tunni aja kaugusel ja kus ühel korral olin juba isegi end rongi pressinud, kuid suutsin vaid peatuse sõita kuna oli rush hour, siis andsin uuesti alla. Tundub et nemad mitte, sest sain sõnumi, kus nad pakuks mulle hoopis vastutusrikkamat kohta, milleks on supervisor ja kus minu vastutada oleks ka kogu poe visuaalne osa. Peale sõnumi lugemist oli küll tunne et shoot me now. Mis seal ikka, kolm on kohtu seadus ja läksin intervjuule. Järgmine õhtu sain jaatava vastuse ning juba homme alustan Superdry's supervisorina.
 Oma teistest töökohtadest äratulek oli üpriski lihtne. Kuna ma tahtsin nagunii Burtonist ära tulla, siis võtsin riski ja andsin lahkumisteate enne kui olin vastuse saanud Superdry'st. Mu back-up oli restoran, kus graafik oli paindlik ning full-time saadaval. Seal töötamisel oli väga palju miinuseid. Esiteks, graafik- 5 päeva nädalas tööl ja osadel päevadel vaid 4 tundi ja see oli ka part-time töö. Kuna minu vastutada oli meeste jalanõude osakond siis mul oli eraldi veel piirkonna juhataja, kes proovis mind veenda, et ma ikka edasi jääksin kuna teen head tööd jne. Aga kahjuks mulle üldse ei olnud meelt mööda selle poe töömeetodid ega poe juhataja. Nii palju ebaprofessionaalsust ning ma ei näinud mingit arenemisvõimalust seal. Õnneks aga sain positiivse kõne sel samal õhtul ning tundsin, et tegin õiged otsused! Pühapäeval andsin ka lahkumisteate restoranis ja sel samal päeval tegin viimase vahetuse seal. Kuna mul oli alles treeningnädal, siis äratulek oli väga lihtne. Restoranitöö oli küll väga raske, aga seltskond oli seal superfun. Läks vaid kuu aega, et leida endale erialane töö ning see saab paras väljakutse olema! Aga ma olen niii valmis selleks!
Esmaspäeval sai siis läbi mu 15 päeva järjest tööl etapp ning õhtul võtsime suuna lennujaama! Tahaks kirjutada, et jaa sõitsime Santorinile puhkama, kuid tegelt läksime tervitama peiksi õde ja ema, kellega veetsime kuni neljapäevani aega. Näitasime uhkusega oma armsat Kingstonit, oma esimest kodu ning käisime ka centralis vaatamas "Thriller" live mis oli lihtsalt megaäge! Mu esimene kogemus Londoni teatris ning Michael Jacksoni hitid kõlasid kõrvus veel paar järgnevat päeva. Mu minipuhkuse hulka on kuulunud veel palju trenni, seriaale ja niisama lõõgastumist. Endiselt pole mul pangakontot ja ma endiselt ei saa palka. Jessss! Neile lihtsalt ei sobi mitte ükski dokument. Mu peiks sai konto 2 päevaga. Ja me endiselt oleme veendunud, et asjaajamine Inglismaal võtab aega. Ja endiselt arvan ka, et Virgin Media ei ole koht, kust omale koju wifi võtta. Tund aega kohapeal jauramist jättis 66 naela pangakontole alles, aga ma detailidesse ei laskuks kuna mu juuksekarvad tõuseks lihtsalt taeva poole!
Kui nüüd ajas tagasi minna lausa 2 nädalat, siis armsad Liisa ja Henno sattusid Londonisse ja tulid ka külla meile Kingstonisse. Sain eesti keeles üle pika aja rääkida ning jõudsime ka paar klõpsu teha. Sain ka special delivery, milleks oli pannkoogijahu!!! Kui Te neid veel ei tea, siis Liisa oli see tüdruk, kes tegi ise pulmapäeval pilti, olles ise pruudi rollis. Klikk siia! Kiire update tehtud ja nüüd on aeg väikseks jooksuks! Ilmaga on meil siin väga vedanud, supersoe ja mõnus sügis!

6 kommentaari

1. Tüdruk, sa oled ikka väga kihvt! :)

VastaKustuta
  2. Sattusin siia täiesti juhuslikult ja tundub, et siia blogisse võib pikemaks ajaks rändama jääda :)!
    Kõike head uuel tööl!

Vastused
    1. Muidugi! Kui Sulle meeldib lugeda reisimisest ja moest, siis oled õiges kohas! :)

Kustuta
  3. Sattusin samuti läbi Bloglovini ja appi, kui tore blogike! ps! see seelik on NIII ilus :3

VastaKustuta
    Vastused
    1. Ooo aitäh! :) Seelik on saadud paari euroga kaltsukast :D Üks hea leid!