Eurotrip'13- Visit to Freixenet Cavas wineyard

Meie reisi üks eesmärkidest oli külastada veiniistandust. Check! Nüüd võib listist maha tõmmata.
Tegelikult läksime me juba reedel Torrese veiniistandust külastama, aga sellega oli üks suur ebaõnnestumine. Nimelt, Vilafranca del Penedese linnas, kus lähedal on veiniistandus, tähistas suurt püha ning kõik pidutsesid! Kõik kohad olid suletud ja kogu rahvas oli kogunenud ühele tänavale, kus elati kaasa inimtornide tekkimisele. See püha kestab mitu päeva ja meie sattusime täpselt selle püha alguspäeval sinna. Veiniistandusse me ei jõudnud, kuna bussid ei sõitnud ja taksoga oleks liiga kalliks läinud, et minna vaatama kas istandus on lahti või nad pidutsevad ka. :D Õnneks saime ühest turistiputkast infot ja saime Freixenet istandusse kohad ära bookida.
Veetsime natuke aega linnas ringi jalutades ja oleks sinna kauemaks jäänud, aga isegi restoranid ei olnud avatud. :D Mõned üksikud kohad olid avatud, aga söögivalik oli vaid tapa'd ehk suupisted. Tegime kerged veinid ja liikusime tagasi Barcelonasse.

Sinna lähedale pääsemine oli suht võimatu.
 Videot näete  SIIT.   Saab natuke aimu, millega nad seal tegelevad.
Uno Vino di Copa por favor!
Täna saime siis lõpuks oma linnukese kirja! Ega sinna jõudmine polnud lihtne, sest me suutsime mitmest rongist maha jääda, kuna mina juhatasin meid valesse metroojaama ja miljon häda veel. :D
Hommikul külastasime ka lahedat kirbuturgu, aga aega oli vähe ja pidi edasi liikuma. Oi kui kahju, et see homme on suletud ja et ma seda varem ei avastanud! Parim koht vintage asjade leidmiseks.
Aga siit tuleb nüüd Freixenet..

Kuhu kadus üks pudel?
 Meie giid oli väga armas ja kogu ekskursioon oli hästi lihtne ning arusaadav. Sai palju uut teada Freixenet ajaloo ja nende maailmakuulsa cava kohta. Huvitav ja lahe elamus.
Ostsime ka kohapealt natuke kaasa, niiet cava nautimine jätkub!
Homme hommikul sõidame Gironasse ja viibime seal ühe öö ning siis jõuab järgmine sihtkoht kätte- Itaalia!