WILSONS PROMONTORY NATIONAL PARK

See oli me viimane roadtrip päris pikaks ajaks siin Victoria osariigis, kuna mu peika load on kolmeks kuuks kehtetud. Hea uudis on see, et saame alati auto rentida minu lubadega või siis minna teise osariiki elama hehe! Auto rentimine üheks päevaks on umbes 100$ + kütus, kuid arvatavasti enne Uus-Meremaad me seda ei tee, kuna mu peika oli tööta 3,5 nädalat ning peale jõule langesid samuti ka minu tunnid tööl, mis on natuke stressi tekitanud. Hetkel on niiii vaikne tööl (hea kui saan 20h kirja) ja väga tunde ei saa ehk siis pangakonto kasvatamine on keeruline aga samas on rohkem vaba aega, et nautida suve ning käia erinevatel üritustel!
Kui instagramist @annikavokksepp juba nägite, siis eelmise pühapäeva veetsime Wilsons Promontory rahvuspargis. Täiesti uskumatu kui ilus seal oli! See on mu bucketlistis olnud alates eelmise aasta aprillist!!! Iga kord kui meil oli võimalus sinna minna, siis ilm oli jamps. Näiteks kui Melbournes on 30 kraadi ja päike siis seal on vaid umbes 20 kraadi ning võib-olla ka vihm ja kes veel ei tea, siis ilm siinkandis on VÄGA muutlik! Melbournest sinna on umbes 3,5 tundi ning seal on võimalik teha erinevaid matkasid ööbides randades jne, kuid meie läksime vaid üheks päevaks. Tegime kohe matka Mount Oberoni tippu, mis on kuulus oma vaadete poolest ja täiesti õigustatult. Testisin ka oma uut 50mm objektiivi, mida ma olin imetlenud juba 2 aastat ja mille lõpuks soetasin! Ülimalt rahul ning täiesti väärt oma hinda! Matk oli päris korralik trenn jalgadele ja pepule, sest hommikul ärgates olime mõlemad kanged igaltpoolt.  Alla minek läks väga kiirelt ning siis suundusimegi randa, mida olime mäe tipust imetlenud. Nii selge vesi ja need vaated ümberringi... Viimati olin nii vaimustuses Esperancest, mis asub Lääne-Austraalias ning mille pilt on mu blogi ilustanud juba väga pikalt! :D Hullasime vees ja välja minnes ei leidnud oma kotti ega rätikuid, sest need olid täiesti liiva all! Nii nii tuuline oli! Tsekkasime üle ka kuulsa Squeaky ranna, mis on kuulus oma laulva liiva poolest ning tagasi minnes märkasime wombateid! Nii ägedad tuterdavad loomad lihtsalt haha! Üks Aasia pere kõndis ka mööda ja näitasid lastele näpuga "Vaadake, see on koaala!"... Me mõlemad lihtsalt vaatasime ja imestasime ning lasime neil edasi uskuda, et nad just nägid koaalat haha!
Mega-megamõnus päev oli ning ma olen nii tänulik, et ilmaga vedas ja saime nii ägeda päeva seal veeta! Sel hetkel ei osanud tõesti midagi paremat tahta elus!
***
That was our last roadtrip for a while because my boyfriend lost his licence for 3 months in Victoria state! God damn it, he and his heavy foot haha! Well at least we can always rent a car or just move to another state.. Renting a car will cost around 100$ a day+fuel but I think we won't be doing it anytime soon because he was without job for 3 weeks and my hours at work are also cut. It's so quiet at work and I can't save any money whatsoever! It sucks, but at the same time I have more free time to enjoy the summer and go out!
If you already saw my instagram @annikavokksepp then you know that we spent our Sunday at Wilsons Promontory National park! It was just unbelievable and I think the photos will speak for themselves. It has been on my bucket-list since last April and every time we had a chance to go, the weather had been crap. It's a 3,5 h drive from Melbourne and you can do different overnight hikes but we went only for a day. We decided to do Mt Oberon hike which was 1 hour uphill and famous for it's views. This hike was so worth the views!!! I have no words to describe this feeling when you are up there! Just amazing! I also tested my new 50mm lens which I finally bought! I've been admiring it for 2 years! It was soooo worth the money! Hike was hot and sweaty but luckily this crazy wind was cooling us down. Going down was SO much easier and we decided to go to same beach what we were admiring from the top. The water was so crystal clear and we had so much fun! Best swim ever with this gorgeous mountain backdrop! We also checked out the Squeaky beach which was of course amazing and on our way back we saw a wombat! They are just so adorable! Some Asians were walking past and they were showing the animal to their kids "Look it's a koala, it's a koala!" and me and my boyfriend are just looking them "seriously?". No comments haha!
It was such a fun and awesome day and I am so grateful we got lucky with weather! Whilst being there and enjoying these amazing views I really couldn't ask anything more in my life! These really are the moments to live for! And travel! xx

1 kommentaar

1. Titanium Easy flux 125 amp welder
    Titanium Easy flux 나비효과 125 amp welder titanium trim hair cutter with an extra thick handle · Description, you 2019 ford edge titanium for sale can use it in a wide variety of cases welding titanium - These can be made for all kinds cobalt vs titanium drill bits of