A DAY FILLED WITH LOVE

See on variant, kuidas ei tohi!!!
Selline viimase hetke jooks nendest treppidest aga loojangu vaade oli seda väärt!

Appi kui palju mul jagada on! Ma pean lihtsalt kuskilt otsast alustama, sest päevad aina mööduvad ja uusi põnevaid asju kuhjub! Hetkel olen Filipiinidel Boracay saarel, mis on PARADIIS! Aga täna jagan ma hoopis Teiega Põhja-Tai seiklusi. See päev on üks meeldejäävamaid minu jaoks Pais, sest kogu päev valitses minus tõeline õnnetunne! Pai oli koht, kus mu üks must-do listist oli elevantide külastus. Ma olin alguses väga elevantidega sõitmise vastu, kuid uurides rohkem selle kohta, sain aru, et on olemas ka kohti, kus koheldakse neid õiglaselt ja seda saab teha miljon korda paremal viisil, kui lõunas olevatel saartel. Ma mõtlesin väga pikalt kas ma üldse jagan neid pilte siin blogis, sest elevandid on ikkagist metsikud loomad ja nendega sõitmine on kuidagi nii tabu, aga ma sain aru, et kõige olulisem on, kui Sa ise mõtled läbi mõlemad aspektid ja teadvustad neid endale. Ma loodan, et mõistate mida ma mõtlen. Igas riigis on oma traditsioonid ja elevandid on Tai üks osa ning ka suur majanduse turgutaja. Mul on siiralt hea meel, et ma otsustasin seda teha ja minu kogemus Thom's Elephants pargis oli suurepärane. See on koht, kus koheldakse elevante õiglaselt ja ma veendusin selles veel tänu kahele vabatahtlikule, keda me seal kohtasime. Nad jagasid meile nii palju informatsiooni lontude kohta ja tänu neile sain ma kinnitust, et nendega sõitmine ei ole halb. See koht erineb teistest selle tõttu, et Sa oled elevandi seljas ilma igasuguste toolide ja asjadeta, seega see ei koorma elevanti. Meie oleme elevandi jaoks põhimõtteliselt nagu kärbsed..
Läksin sinna Miaga (saksa tüdruk kellega tuttvaks saime ja megahea klapp tekkis) ning tema oli elevante külastanud Chiang Mais, kus ta sai kohutava kogemuse kuna nägi kui halvasti neid koheldi! Nende tingimused olid kohutavad ja kodulehel olev jutt, et nad päästavad elevante tänavatelt jne ei vasta üldse tõele! Ma oleks samamoodi sinna läinud, aga tegin reisiplaanid viimasel hetkel ümber ja peatusin algselt hoopis Pais. Seega see koht, kus ma käisin oli tõeliselt elevandisõbralik. Nad söövad päevas (!) miinimum 250-300 kg ja oiii kui palju banaane me neile söötsime. Seal pargis oli 3 elevanti ja nad kõik olid nii sotsiaalsed ning nad armastasid inimesi. Ega nad on ikka kavalad ka, sest teavad kust banaane saavad. Sõitsime elevantidega jõe äärde kus nad meid vette loopisid ja nii lahe oli vaadata kuidas nad vees hullasid! Me veetsime mitu tundi nendega chillides ja mu armastus elevantide vastu kasvas iga veedetud minutiga seal! Nad on lihtsalt niii armsad! Lõppkokkuvõttes olen ma õnnelik, et seda tegin, sest see oli omamoodi kogemus ning Tai ja elevandid käivad omavahel kokku. Eks igaühel on selle teema kohta oma arvamus, aga ma loodan, et ma seletasin piisavalt hästi oma vaatenurka.
See päev läks edasi seal pargis basseinides lõõgastudes ja maitsva Tai toiduga ning õhtul jooksime sõna otseses mõttes päikeseloojangut vaatama mäe tipus asuva Buddha kuju juurde. See vaade sealt oli lihtsalt imeline! Pais veedetud aeg oli minu jaoks suurepärane. Koht kuhu ma tahan tagasi minna, päris kindlasti! Järgmine päev juba sõitsime Miaga Chiang Maisse kus me teed ka lahku läksid. Backpackimise juures ongi üks kurb osa see, kui kohtad tõeliselt lahedaid inimesi, kuid kõik reisivad erinevates suundades. Mul on nii hea meel, et olen kohanud nii palju lahedaid inimesi! Aga need, kes tahavad silma peal hoida, mis seiklustega ma siin hakkama saan, siis selleks on Instagram. Sinna postitan vist kõige rohkem. :) Saadan Teile palju päikest paradiisisaarest, kuhu jõudmine võttis mul aega peaaegu et 30h! Aga see kõik oli tänu ülebookitud lennule (ma bookisin selle lennu 2 kuud varem), kuhu mind ei lastud ning siis sain veeta 4 tundi lennujaamas nendega vaieldes ja oiii mis seiklus see oli! Õnneks ma ei teinud seda kõike üksinda läbi vaid hoopis ühe filipiino naisega, kellega meil lõpuks oli nii hea klapp ja appi kui palju me lõpuks naersime oma olukorra üle. See oli tõeline seiklus! Lõpuks ma olen siin kohal, naudin uusi põnevaid seiklusi ning sellise chilli eluga võib ikka päris ära harjuda. :) Palju armastust Teile!