FIRST IMPRESSION OF GOLD COAST

Võtsin 4 päeva oma uue kodulinnaga tutvumiseks enne Perthi ja wow-wow-wow missuguse vaibiga linn see on! Nüüd saan aru, miks seda kutsutakse Austraalia Las Vegaseks! Peale 9t tundi reisimist Romast jõudsin oma hosteli ja hakkasin kohe ühe saksa tüdrukuga rääkima ja siis kuidagiviisi arenes õhtu nii, et lõpetasin klubis tantsides hah! Vana hea hostelielu! Meil oli päris palju lahedaid inimesi seal ja niiviisi ta läks et kolm õhtut järjest käisin erinevates klubides! Annika the partygirl is back hah! Ma vist ei käi aastas ka nii palju peol kui nende paari päevaga. Ja kuidas ma jaksasin? Päeval chillisime linna peal, rannas ja niisama jalutades ja oleks siis ma und saanud, oh eiiii. Esimesel hommikul oli see igas hostelis olev kilekotivend, kes hakkab oma kilekottidega sahmerdama kell 7 hommikul ja teised hommikud olid mu toas olevad saksa tüdrukud kõige suuremad jutuvestjad kell 6! Nagu päriselt? :D  Kõige naljakam oli muidugi see, et need kaks tüdrukut olid kogu aeg toas, iga kord kui ma kuskilt tulin et riideid vahetada või midagi võtta, olid nad voodis ja mängisid kaarte. Tasakesi. Aga vot hommikul olid need kõige suuremad jutud! Tegelikult oli päris lõbus Gold Coastis ja päris suur kontrast külaelule mida viimased 3 kuud elasin!
Aga,  Gold Coasti nightlife on ikka väga teine tera, mida mujal maailmas kohanud ei ole. Ja no ega ma igas riigis käinud ka pole, aga KUI tuus melu oli seal linnas! Gold Coast on rannikulinn, mis on nagu megapikaks venitatud ehk siis ööbisin Surfers Paradises, mis on tuntud peomeka ja kuna ma tahtsin funi ja uute inimestega tutvuda siis see osutuks ka valituks. Kõik kellega hostelis tutvusin olid backerid ehk mitte keegi ei olnud nagu n-ö sarnase stooriga nagu mina. Enamus olidki paariks kuuks reisima tulnud. Surfers ise on ikka väga turistikas ja natuke liiga wild minu jaoks,  seega elamas end seal ei näe aga peole läheks iga kell sinna tagasi. Isegi kui peoloom ei ole (nagu mina) siis see meeleolu on lihtsalt midagi mida peab kogema!
Mis kõige toredam, facebooki kirjutas mulle üks eesti tüdruk, kes hiljuti sinna kolis ja käisimegi Burleigh Headsis chillimas, kust avaneb äge vaade linnale. Läksime tagasi minu hosteli ja meie "ei täna küll välja ei lähe" lõppes erinevate klubide külastamisega haha! Mulle meeldib Aussis elades see, et kõik lähevad välja varakult ehk juba 9-10 õhtul ning siis ka varakult koju. Siin muud võimalust väga ei ole, sest kui keegi on midagi kuulnud Austraalia karmidest peoreeglitest, siis teab et lockdown on kell 1 (ehk viimased inimesed klubisse) ning last drinks kell 3. Aga see on ka osariigiti erinev.
Pühapäeval käisime üliägedas vegan restoranis ja pärast avastasime teisi linnaosasid ja üks meeldis mulle väga, seega tahaks seal kandis elada! Eks näis kuidas läheb selle unistusega, sest ookean oleks vaid 10min jalutuskäigu kaugusel. Oma viimasel päeval chillisin üksinda, sest lend Perthi oli alles õhtul ja käisin peamises turistikohas, milleks on Skypoint Observation Deck ja mis vaated!!! Gold Coastis olles on see minuarust must-do-listis ja  25$ on more than worth it nende vaadete eest! Käisin tsekkasin üle ka ostukeskuse, mis on suuruselt 4-ndal kohal Austraalias! See oli reaalselt sama suur kui Roma, kus elasin haha!
Täiesti kreisi kui kiiresti aeg on lennanud, sest 1,5 nädala pärast olen juba tagasi Gold Coastis. Mu aeg Perthis on olnud ülimalt chill. Kuna ma peatun peika juures, siis ta elab oma 3 sõbraga ning nendega olemegi igapäevaselt rannas käinud ja chillinud. Mõnus on tagasi olla ning avastada uusi ja vanu kohti. Kuna minu jaoks on jõulud 24-ndal (Austraalias/Inglismaal tähistatakse jõule 25-ndal) siis peika viis mu megailusasse randa ja õhtul restorani, et saaksin end üles lüüa! :D Sest nemad tahtsid jõule tähistada rannas chillides ja ookeanis hüpates ning õhtul kodus grillides! Seega saate aru, miks ma tahtsin korraks midagi ilusat selga panna! :D Jõulud möödusidki rannas nagu igal teisel siin Aussis! Mul polnud mitte mingit jõulutunnet see aasta ning eks ikka igatsesin natuke oma perekonda, seega mul on hea meel et jõulud on läbi. Aeg panna kirja oma uue aasta lubadused!
***
Before coming to Perth, I spent 4 days in my new hometown and wow-wow-wow what a city! The vibe there is so different and I totally get it why they call it Australian Las Vegas! After 9 hours of travelling from Roma to Gold Coast, I finally got to my hostel and somehow ended up dancing in the nightclub! It was so much fun staying at the hostel again and meeting other backpackers. Annika the partygirl was baaack!  We were out every single night, this is something i havent done for a long time hahaa. I don't know where that energy came from, because I didn't get any sleep at all there. Girls who were in my room always started to chat at 6am already. Like seriously?! Good old hostel life!
Gold Coast nightlife was so much fun and even if you don't like to party, you just need to be there and experience the vibe! I was staying at Surfers Paradise what is known as a "partyplace" and full of tourists, perfect for few days but not more. My goal was just to get to know the city and now I know I don't wanna live at Surfers because it's a bit too wild for me. I also met another Estonian girl who just moved there so we hanged out and went to Burleigh Heads for a sunset. Such a pretty place! Another day we also went to vegan restaurant and just strolled around and I really liked one neighbourhood and I can totally see myself living there. On my last day I went to Skypoint Observation Deck (25$) where you could see the whole city! Oh the views were awesome!!
It's crazy how time flies because I'll be back there already in 1,5 weeks! My time in Perth has been so good. I am staying at my boyfriend's and he lives with his 3 mates so we've been just going to different beaches and chilled out. We also spent Christmas together, went to the beach and grilled in the evening. A typical Christmas in Australia! I celebrate Christmas on 24th so we went to a really nice beach together and in the evening went out for a dinner. I just needed an occasion to wear my new dress! :P I am actually happy that Christmas is over, because I didn't have any holiday spirit and that time of the year I really miss my family. It's hard to be away but at the same time I am living for myself and I am truly happy here. I think now it's time to write down some resolutions for 2018! You know, "new year, new me"! :D Hope you all had an amazing holidays! xx